Godmorgon

Godmorgon! Jag har haft ett par både bra och mindre bra dagar och har inte riktigt känt för att blogga.. I lördags hade jag i alla fall en grymt bra dag i falsterbo. Det var extra kul att se Minna och Santana i deras kür, eftersom Santana är Lantanas pappa. Jag shoppade inte så mycket faktiskt, bara nödvändiga saker. En flughuva från Horseware, lite hästgodis och magic brush.
Igår var en mindre bra dag pga olika anledningar. Men sånt är livet (eller nåt haha) och Lantana var i alla fall söt i sin flughuva. Ridpasset gick sådär, hon var rädd för något i ena hörnet och var stressad och orolig. Jag var väl inte direkt på bra humör jag heller så det är inte konstigt om det blev lite dåligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0