Dagens planer

Idag ska jag äntligen få rida igen! Det är nästan en månad sen jag red sist och blev sparkad så det ska verkligen bli kul att komma upp på hästryggen igen. Hoppas att det inte gör för ont bara, haha. 
Igår var det dags för "julshow"/nyårsshow nummer två, på klubben jag har tävlat för de senaste åren. Inte för att jag har tävlat något, men ändå ;) Men denna gången var det ingen risk att jag skulle bli sparkad då jag sålde lotter. Något jag är helt värdelös på, haha.. Jag ska aldrig mer sälja lotter, det var verkligen inte min starka sida ;)
Nu ska jag försöka få lite ordning på mitt liv och inte bara ligga och sova hela dagen. Skolan börjar på torsdag (tror jag?) och mitt rum ser ut som tredje världskriget.. 
Jag och min fina ängel på vår enda riktiga tävling, i april 2010. Saknar den tiden så j*vla mycket..

Kommentarer
Postat av: Johanna

På torsdag?!!! Vi började idag (måndag) fast jag tror att jag fick lov före dig... Men endå, soft att börja på en torsdag! Bara behöva gå 2 dagar o sen helg! :)

Fast gör mig ingenting för nu har vi det väldigt soft... Halva dagarna (12-halv4) har vi djurvård (ta hand om djur eller teori) i 2 veckor fram o sen börjar våra djurturer/jourvecka! :D
Och imorgon (tisdag) har vi en timme matte, sen åket vi till en cirkus o kollar hur dem har sina djur och efter det ta hand om skolans djur typ.... Haha, as chill!

Har ni mycket plugg på din linje? :)

Svar: Ja vi började på torsdagen, jätte skönt! Älskar att börja sent första veckan så det blir lite lugnt i början! :) Ja jag tror du fick lov före mej, jag fick ju lov jätte sent, fredagen före julafton! :)
Åh, helt okej att ha massa praktiska ämnen och få göra olika saker i stället för att sitta framför datan hela dagen! :)

Asså nej, fast ja.. haha ;) Om man jämför med typ natur är det ingenting, men vi har ju rätt mycket ändå.. Det är väl ungefär som i åttan/nian, kanske lite mer! :)
Elin Bergman

2013-01-08 @ 00:03:04
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0