Förkyld? Oh yes..

Jag har precis ramlat ihop i soffan efter en tuff dag.. Jag har fått världens förkylning, eller klassepidemin som jag och en kompis kallar den eftersom alla utom typ en eller två i vår lilla klass på 8 personer har/har haft den. Hemsk är den i alla fall, jag hör inget, näsan är som ett vattenfall och jag kan typ inte andas. Jag brukar aaaaaldrig vara sjuk, inte ens förkyld, så jag tycker rätt synd om mej själv haha ;)
Vi gick en liten runda i skogen med Lantana idag, super mysigt. Hon har varit på lite sur-humör några dagar nu men det går väl över. Nu måste jag sätta mej och börja på både svenskan och historian, suck. Aja, det kunde ju vart värre ;)

Random bild, är för trött för att fixa nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0