Söndag

Go dag idag, det har varit en sån där dag när man får gjort jättemycket. Det känns bra att jag red lite mer idag med, vi är på g nu. Jag har pluggat en hel del matte också, vi har ju sista nationella på tisdag. Oh my gooood va skönt det kommer bli att vara klart med allt plugg! Vi har en debatt kvar och sen ska jag göra muntligt nationella i franska med. Men sen är det helt KLART. Så sjukt skönt att va klar med nian och börja om. Även om vår skola är mysig och så och det finns dom som är super mysiga har min skoltid inte direkt varit sådär jättekul om man säger så... Så det ska bli SKÖNT att slippa skiten haha ;)
I morgon är det prao. Ska praoa hos pappa hehe. Men det blir kul, han jobbar på en jättefin "anläggning" eller "hall" där dom ordnar massa olika saker som disco, idrottsevent, dans, musik, pingis, teater, volleyboll, brottning, trimgymnastik och massa annat. Så det blir kul!
"When I see your face, my middle finger starts to raise, cause you're annoying, just the way you are"
-we♥it

Kommentarer
Postat av: Mika

Trimgymnastiken hahahha ;)

fin bild!



Kram Mika!

2012-05-29 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0