Elingb.blogg.se

Jag såg att det hade kommit en hel del nya läsare idag, jätte kul! Hoppas att ni stannar kvar ;) Jessica på ungdressyr.blogg.se (jätte bra blogg förresten) hade sett min blogg och gillat den, super kul!
Så ni som inte har hängt med och vet vem jag är, here we go:
Elin heter jag, som ni kanske har fattat ;) Jag är en tjej på 15 snart 16 år som bor i en liten stad på västkusten. Mitt största intresse är hästar och jag har nyss haft världens finaste lilla ponny, Lazda. Henne hade jag i nästan 4 år och vi lärde oss allt av varandra.
I maj 2010 blev Lazda skadad. Vi kämpade med henne ett helt år med "alternativa metoder" då många trodde att det satt i musklerna innan vi åkte för att göra en rejäl undersökning. Det visade sej att hon hade skador som gjorde att hon tyvärr inte fick leva vidare och i november fick mitt hjärta somna in. Jag var så klart extremt ledsen och är fortfarande det.
Sen maj 2011 har vi letat storhäst och vem vet, snart kanske det står en ny liten stjärna i stallet? ;)
Sen tycker jag även att det är väldigt roligt med foto och design. Här i bloggen får ni följa mej och min vardag, just nu utan så mycket häst men det hoppas jag att det blir ändring på snart!
Hope you like it!

Lazda och jag

Jag

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin bild!:)

2012-02-02 @ 17:47:55
URL: http://linnenea.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja hoppas verkligen att du hittar en bra häst :)<3

förresten, när kommer du att lägga ut videon som du höll på med? :)<3

2012-02-02 @ 18:08:52
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0