Godnatt

Har haft en grym dag idag, verkligen! :D 
Men nu är jag så sjuuuukt trött och har haft en inte så nice huvudvärk sen jag kom hem. Jag såg att jag hade fått en fråga, som jag lovar att svara på. I morgon. Nu ska jag sova, är som sagt sjukt trött. I morgon ska vi spela golf. Vi får väl se hur det går, har faktiskt aldrig provat. Men det blir säkert jätte kul! 
Ha en bra dag i morgon mina vänner haha ;) Och hoppas att alla som börjat gymnasiet idag har hamnat i bra klasser, godnatt bloggen.
Har saknat min lilla prinsessa. Hon fick nya fossingar idag och det gick tydligen jätte bra! Hoppas på att skor kan komma på nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du ta med dig någon till Forf imorgon, eller går du själv? Haha :)

2012-08-18 @ 18:39:12
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0