Go dag

Idag har jag haft en riktigt go dag. Rolig dag i skolan, även om vi slutade ca fyra.. Sen direkt till min fina vän Minnie, som inte går i samma klass/skola som mej längre. Vi har gått i samma klass ända sen nollan, alltså tio år. Det var i alla fall riktigt nice att bara va med min fina bästavän igen! Har saknat henne nu när vi inte går i samma klass längre!
"Vanliga" dagar brukar jag aaaaldrig träffa någon på vardagar efter skolan. All min tid går lixom till hästarna, och har gjort sen jag va 11. Men idag tog mamma stallet så jag kunde få vara lite "normal" för en gångs skull, haha ;) 
Sen åkte jag hem och va riktigt duktig och gjorde mat till hela familjen. Kycklingwook, mums. Nu har jag krypt upp i soffan framför tvn och har en riktig slappkväll. I morgon har vi sovmorgon. Sen har vi bara två lektioner, med en lång håltimme mellan.. Aja, det är väl nice det med. 
Bild från min och Minnies senaste photoshoot. Jag i lockigt hår.. Hm, annorlunda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0