Freeedag

Godmorgon!
Dagens planer är att planera, organisera och plugga. Jag är faktiskt grym på att planera och så och älskar att göra listor osv. Weird haha, men whatever. Jag har i alla fall ett berg med plugg högre än Mount Everest känns det som, så det är bara att börja gräva. 
 
När jag städade lite på mitt skrivbord hemma i morse såg jag att jag råkat glömma öppna flera kuvert från min födelsedag. Sååå typiskt mig, jag HATAR att öppna paket bland folk och glömmer alltid att jag fått saker. Jag hittade massa pengar, ett presentkort och två trisslotter hehe. Så om jag har tid i morgon ska jag nog dra ner till stan och se om jag hittar något fint då jag har total brist på kläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0