Thunder, lightning

Den här dagen har bara känts onödig haha. Eller ja halva dagen eftersom jag sov bort första halvan ;) Det blev ingen ridning idag för det åskade SJUKT mycket hela eftermiddagen. Vi försökte, men det gick inte. Det var precis över oss, vi hörde hur det sprakade i molnen samtidigt som det mullrade. Och regnade och blåste galet mycket gjorde det också. Så jag kan inte direkt säga att det kändes bra att släppa ut henne igen. Inte alls faktiskt.

Annars idag har jag bara haft ont i halsen, övningskört lite och kollat på Teen Wolf. Rätt mysigt ändå, om man bortser från halsen.. Jag har även hittat en glass jag faktiskt tycker om - Sia glass ÄppleKanel, såååå god!
Nu ska jag sova och i morgon drar jag till Halmstad med min syster och una amiga, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0