I'm alive!

Hola amigos, ville bara berätta att jag lever haha ;) har haft fullt upp och ingen som helst blogglust.. Men den kommer väl tillbaka någon gång får vi hoppas!
Just nu laddar jag för tävlingen på söndag, är supertaggad! Dock blir det en annan häst en den jag skulle haft först, Daylight i stället för Colombia. Men det blir perfekt!
I morgon ska jag träffa min fina vän Minnie och ära thaimat, mysigt! Bjuder på en äkta långtlockigtfinthårbild, va bara tvungen när min snälla syster hade stått i tre timmar och lockat mitt extremt långa och tjocka hår ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

drömhår, seriöst! :)
åh, daylight är så söt! lycka till! :) kommer säkert gå kanon!

Svar: Åh tack haha, ditt hår är sjukt fint också! :)Ja han är söt lilla Daylight, men gammal! :o Han är 21 nu! :o
Tack tack, det hoppas jag med! :) Lycka till till din mamma och Trailit, det kommer säkert gå jätte bra för dom! :D :D
Elin Bergman

2013-02-22 @ 00:24:08
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Minnie

Asså kan fortfarande inte koma över hur äckligt fint ditt hår är!!!!!! Gaaahhd!

Svar: Ska duuuuu säga my gorgeous girl!!! <3
Elin Bergman

2013-02-22 @ 19:12:11
URL: http://minnies.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, ja han börjar bli till åren! Tråkigt ändå för han, att gå på ridskola när han är så gammal!
Mio är faktiskt 22 detta året :o fast han har det ju ganska chill jämfört med daylight till exempel :)
Dem tackar! Jo, vi får hoppas det! Det är ju bra träning att bara komma ut annars :)

Svar: Ja han har ju varit där så sjukt länge med! :o Åh, Mio är så himla söt!! Man ser faktiskt inte att han ändå är såpass 'gammal', det tycker inte jag i alla fall! :) Han har det nog jättebra hos er! :D
Elin Bergman

2013-02-23 @ 22:31:19
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0