Jag kommer älska dig när jorden gått under.

Lös benbit och spricka i benet. Såret kommer inifrån och kommer fortsätta expandera pga att kroppen vill ha ut benbiten. Operation för benbiten, och sprickan vet jag inte vad man gör åt. Men med tanke på att den inte läkt på de 3 månaderna som gått sedan hon blev sparkad i hagen och troligtvis fick den känns det ju inte så himla ljust. Det är så jag fattar det som att det ser ut just nu, vi får mer svar nästa vecka.
 
Vill ni veta det ironiska? Det är samma jävla ben som tog min Lazda ifrån mig. Och det är samma hål i mig som börjar fräta upp igen, som gör att jag inte kan andas och att allt tappar sin mening. Det är samma sak om igen, och jag orkar inte. 

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh fy elin! :'( håll ut och var stark<3 finns här för dig<3
sån jäkla otur ni har haft, usch… beklagar så oerhört :( håller tummarna för er, och ber att det blir bra igen!

Svar: Åhh tack finaste du!! <3 <3 Ja jag fattar inte varför allt ska hända oss hela tiden, att det aldrig kan få gå bra :/ Åh tack tack tack, jag håller verkligen tummarna för er också! <3 <3
Elin Bergman

2014-01-06 @ 19:29:19
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0