Orkar inte

Förra veckan var sämsta veckan på länge. Som en riktig jävla bitchslap. Allt var verkligen skit, på alla plan. Nej, september, du gör inte direkt ett bra första intryck. ;) Men nu är det en ny vecka med nya möjligheter osv osv osv.. 
 
Lantana går på medicin för lymfangit sen ett par dagar tillbaka. Strålrötan har i alla fall nästan gått bort helt, så nu hoppas jag på att kunna komma igång mer när lymfangiten är borta. Det enda problemet är dock att sadeln åker fram nu när hon är så tjock, (eller så passar den bara inte..?) så jag får rida barbacka. Men det funkar. 
 
I lördags hade jag och några andra från ridskoan ponnyridning mitt i stan hela dagen. I SJUK värme och tusen miljoner barn i kö. Nej men det fanns de som fick stå i kö i över en timme, så det var en hel del. Men bra gick det i alla fall, och lördagen avslutades på stranden med en fin vän och toppades med sen thai i stan. Välbehövt, minst sagt!
 
Själv är jag, och har varit, på riktigt dåligt hösthumör. Trött på allt och har ingen energi. Det plus andra jobbiga saker gör att jag bara inte orkar bry mig. Om något alls. Åh jag hatar verkligen dessa humördippar jag alltid får på hösten och vintern. Hur gärna jag än vill säga att jag älskar hösten och alla kalla mysiga dagar i stickade tröjor kan jag bara inte. NEJ, hösten är inget jag längar efter. Regn, kyla, vind, gråa dagar. Nja asså tack men nej tack..
Hiss i alla fall till den nya blogg.se-appen, den verkar grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

håller tummarna att hon blir frisk snart! Så jobbigt när dem är dåliga :(
hoppas det löser sig med sadeln också, jobbigt när utrustningen inte heller passar :/
våran ridtur tillsammans får skjutas upp lite, haha :)

Svar: Åh tack! Ja verkligen! Hoppas att Mio blir bra snart också! :(
Ja så sjukt jobbigt, det är alltid något som är i vägen för att kunna träna :/
Hahah åh ja det får den! :) Så himla synd att hon blev skadad nu på sommaren när det är fint väder! :/
Elin Bergman

2013-09-10 @ 09:58:29
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0