Let's go to the beach

Hej på er! Såhär såg jag ut under dagens photoshoot på stranden, i världens finaste rosa favvoklänning. ;) Idag har varit en sjukt fin sommardag, såhär i mitten av september. Många badade till och med i havet, men bada är inte riktigt min grej hehe.. Vi fick i alla fall många fina bilder och man får passa på nu innan hösten kommer på riktigt. Förut idag red jag ett grymt pass i ridhuset MED sadel för en gångs skull. Lantana går så himla fint just nu, ska berätta mer om det en annan dag. Nu ska jag äta upp mina sista geléhallon och se klar Life as we know it. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ska du vara med på blåbärshoppningen på forf? :)

Svar: Den som är den 22? :) I så fall nej, jag har inte hunnit hoppa in Lantana ännu och det finns inte någon häst på ridskolan som jag är så sugen på att hoppa :/ Och så ska vi ha loppis i vårt stall då så jag ska va där! :) Ska du vara med? :)
Elin Bergman

2013-09-17 @ 10:21:13
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

okej, va tråkigt! :/
Ja just det, vi hade tänkt att åka dit o kolla :)
Ja, det ska jag nog :) ska bli jätte kul!

2013-09-17 @ 15:22:10
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0