Äntligen!

Heej! Vet ni? Jag har haft en riktigt bra dag idag, bästa på ett tag faktiskt. För i morgon får jag börja rida Lantana igen! Åh! Svullnaden är kvar, men enligt veterinären kan lymfangiten vara kvar i upp till 3 veckor och det är bra att det har gått ner så mycket som det faktiskt gjort på dessa fem dagar med medicin. Så i morgon blir det nog en efterlängtad barbackatur. 
 
För övrigt idag hade vi beeptestet i skolan. Som visade att jag faktiskt måste vara i rätt bra form ändå eftersom jag klarade över nivå 10. Vilket var det sista jag trodde haha. Men det var väldigt skönt att få springa och ta ut sig, helt klart. Jag älskar att springa, och känslan i kroppen när man sprungit och tagit ut sig till max är bland det bästa som finns. Jag önskar verkligen att jag kunde springa på våren och sommaren men tyvärr har jag någon konstig astma som gör att jag knappt får någon luft så fort det kommer lite pollen i luften. Men men, man kan inte få allt här i livet och i kväll är jag världens gladaste tjej. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0