F R I D A Y

Godmorgon!
I morse mådde Lantana mycket bättre. Ingen feber, hade ätit upp all mat , druckit ordentligt och såg pigg och glad ut. Och tur är väl det eftersom hon ju faktiskt fått medicin, det hade ju inte varit så bra annars.. Idag får vi i alla fall provsvaren, hoppas på positiva resultat! 
 
Nu ska jag snart bege mig mot skolan för dagens enda lektion. Ovärt, haha. Efter det får vi se om jag kanske tar en liten runda på stan, måste verkligen ha en varmare jacka hehe. Lite senare i eftermiddag kommer veterinären och sprutar Lantana igen och sen ska jag hem och VILA lite för en gångs skull. Eller ja, vila och vila, tror jag ska plugga klart världens tråkigaste ämne så att jag slipper göra det i helgen. Vem kom på att man ska läsa filosofi liksom, världens mest onödiga ämne! Men men, det måste ju göras så det är väl lika bra att få det gjort så fort som möjligt haha. ;) 
Ha en bra fredag!
Le outfit of the day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0