Thank god it's friday

Idag gjorde jag mitt sista naturkunskapsprov någonsin, så jäkla underbart! Inga mer krångliga proteinsynteser, svåra uträkningar av effekt och arbete eller tråkiga beskrivningar av jordens olika lager. Äntligen! Nästa vecka har även jag mitt sista prov för detta läsåret, mitt sista prov i samhällskunskap. Nästa vecka är också sista 'hela' veckan. Det finns inte mycket att klaga på just nu om man säger så ;)
 
I morgon blir det bio med två fina vänner, the great gatsby ska vi se. Har hört att den ska vara bra, får väl se trailern innan kanske ;) Men det ska bli mysigt! Innan det ska stallet göras och Lantana ridas. Gårdagens dressyrpass är näst intill omöjligt att toppa, det gick galet bra, men jag hoppas kunna jobba vidare på det spåret och kanske kunna rida lite själv med. Om det fortsätter såhär bra är det snart dags att boka första dressyrträningen, längtar! I sommar hoppas jag att vi kan komma igång med ännu mer löshoppning och börja jobba med bommar och kanske så småningom enklare låga hinder. Jag tror det skulle vara bra för både oss och Lantana då hon älskar att hoppa. Det blir ju också lättare att variera ridpassen, vilket aldrig är fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0