Run Elin, run

Godmorgon ;)
Idag ska vi springa/gå/ta oss fram en mil i skolan. Mmmmm, känns bra.. Jag hade hoppats på regn eftersom jag i alla fall kan andras då, men vi får se hur mycket regn det kommer.. ;) Det skulle dock regna i eftermiddag när man ska till stallet och rida, bra! Men jag ska inte klaga, det skulle tydligen vara över 20 grader..
 
På tal om stallet gick det så SJUKT jäkla bra igår! Jag travade flera varv och hon lyssnade jättebra på mina hjälper. Jag kunde t.ex. göra halt direkt från trav vilket absolut inte har gått tidigare. Hon tog även formen i bettet, alltså tog ett mjukt stöd i mina händer och gick i en jättefin form. Dessutom kunde jag skritta henne själv i slutet, alltså helt utan linan. Hon var jätteduktig även då och lyssnade väldigt bra på mig. GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0