Idag red jag ut för första gången på flera år.

Eller ja.. Jag har ju ridit ut på ridskolan och promerat ut med Lantana, men inte ridit ut med trav på grusvägar osv. Så mysigt! Lantana tyckte att det var jättekul och skötte sig jättebra. Har verkligen inget mer att säga om dagens ridpass, allt gick verkligen jättebra. Den känslan att få trava sin egen häst en varm sommarmorgon på en grusväg omringad av gröna öppna fält är oslagbar. 
 
Resten av dagen har jag passat på att steka järnet i det fina vädret, kärlek till det. Jag har nog till och med lyckats få lite färg, vilket inte är så lätt om man har pigment som en viss Elin Bergman. Sen har jag varit och kollat på min systers dansuppvisning också. Det var många fina danser och alla var jätteduktiga, men höjdpunkten var ju LÄTT den lilla söta ungen på barndansen. Sötaste jag sett. 
 
Denna perfekta dag avslutades med thai från bästa Kellys, perfektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0