Bra dag

Jag älskar dagar som denna, när allt bara flyter. När allt bara är bra. Typiskt onsdagar, jag älskar onsdagar.
 
Vi har bara två nationella kvar nu tror jag, vi gjorde ju två idag. Det känns så jävla bra rent ut sagt! Sammanlagt tror jag bara vi har ungefär fem 'saker' kvar i skolan nu innan sommaren. Jag längtar SÅ mycket till sommaren, min sommar ska rocka. I helgen var det ett år sedan vi åkte på klassresa till Barcelona och när man tänker tillbaka på tiden som gått inser man hur galet mycket man har förändrats sedan dess. Till det bättre, helt klart. Jag skulle inte för en sekund vilja byta mitt nuvarande liv mot det jag hade då. Även om jag hade mina underbara vänner och det finns saker man saknar och har för lite av nu och allt sånt var det FÖR mycker annat skit som drog ner allt. Jag glömmer lätt det, att jag har det SÅ mycket bättre nu än för ett år sedan och jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle må såhär bra som jag gör nu. Jag har blivit mycket mer MIG, mycket mer Elin. Har slutat överanalysera precis allt och lämnat skräpet bakom mig helt enkelt. Idag är jag taggad på sommaren, taggad på livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0