Sommaren är kort, det mesta regnar bort

Idag öser regnet ner, jag tycker faktiskt att det kan vara rätt mysigt ibland. Att sitta uppkrupen i soffan med en spännande film eller bra serie och höra hur regnet smattrar mot rutorna. Men just idag hade det gärna fått vara bra väder, för jag ska ha 'sommarövernattning' på ridskolan. Med grillning och brännboll - inte så bra om det regnar. Men det löser väl sig på något sätt hoppas jag. 
 
Lantana får antagligen vila idag om inte mamma gör något med henne i kväll. Hon har ju jobbat bra hittills i veckan så en vilodag dör hon inte av om det skulle bli så. ;) Annars har vi verkligen kommit igång bra med henne nu och det känns riktigt skönt att äntligen kunna rida som vanligt. SOM vi kämpat. Och hon är riktigt fin kan jag säga! Ni ska se hennes trav, speciellt över bommar. ;) 
 
Nu ska jag nog gå ner och äta lite och sätta på ett avsnitt av Teen Wolf innan jag får skjuts ut till ridklubben. Igår såg jag första avsnittet på säsong 4 av Pretty Little Liars - bästa serien ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0