Livet leker

Vet ni vad? Det är måndag idag, men det gör mig ingenting för livet leker och det är snart sommarlov ♥ Dagen har varit riktigt bra hittills och kommer bli ännu bättre med ridlektion senare idag. Hoppas jag i alla fall. Jag var på banken och skulle sätta in lite pengar förut, finns det något segare än att sitta där och vänta i år och dagar? Speciellt när alla glor också, det är helt galet hur odiskreta vissa människor kan vara haha. JA jag har saker att göra på banken även om jag är en 17årig tjej, svårt att fatta liksom? ;)
 
Just nu gör jag absolut ingenting, bara sitter i uterummet, lyssnar på musik och njuter av livet. Typ. Det känns jättekonstigt att inte ha något att göra helt plötsligt, så mycket tid! Tänk att det nästan är sommarlov och jag redan gått första året på gymnasiet, shit så fort tiden har gått! Jag tänkte på det förut idag när jag kollade lite på min förra skolas "klädparad". Det känns som att det var en evighet sen, fast ändå inte. Det är konstigt det där med tiden, ibland flyger den iväg men helt plötsligt har man hur mycket tid som helst. Och allt går så fort men ändå står tiden still. Haha gud så flummigt det blev nu, men det är verkligen så. Jag kan bli lite stressad över det ibland, vad ska hända sen? I framtiden. För snart är framtiden här, snart står jag där och har tagit studenten och har ingen aning om vad jag ska göra. 
 
Men nej, det behöver jag inte tänka på nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0