Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma igen, det är alltid skönt att komma hem när man varit borta. Hur bra borta än är så är hemma alltid bäst liksom ;) Det var i alla fall jättemysigt igår och jag är SÅ avis på alla treor som får ta studenten. Även om jag har lite (läs mycket) ångest för vad jag ska göra sen går det ju inte att inte längta till att få springa ut med studentmössan på huvudet med alla glada vänner, vara om inte vackrast i alla fall gladast i stan i sin fina klänning på balen och vara klar med skolan. Underbart helt enkelt och alla treor är SÅ värda det. 
 
Nu ska jag gå ner och äta lite kakor, sen ska jag åka till min fina stjärna och kanske rida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0