Control freak

Bara en äkta blek svenne kan sola fem timmar utan att få någon direkt färg.. Eller okej lite färg har jag väl fått kanske, men det är knappt så att man märker det ;) Men men, jag har hört att bleka människor inte blir lika rynkiga som personer som lätt blir bruna. Det är väl alltid något haha. 
Idag är det rätt dåligt väder ute (molnigt räknas absolut som dåligt) så jag tänkte passa på att få lite ordning på mitt rum. Jag har grejer överallt och ingenstans och har ingen koll alls på var jag har mina saker. Jag hatar att inte ha ordning och reda och kontroll, blir sjukt stressad av det. Är man perfektionist så är man liksom haha. 
Älskar denna bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0