Chillar lite ba

Bild från lördagens photoshoot med fina Minnie! Jag kan säga att det var INTE så nice att sitta där som det ser ut, sjukt obekvämt haha. 
 
Idag har jag varit med min syster och one of my beautiful friends i Halmstad, 'den lilla storstaden', och shoppat. Det var supermysigt! Jag hittade två klänningar, ett linne och lite annat smått. En av klänningarna blev jag helt kär i, så otroligt söt. Det är konstigt med mig, jag har alltid stora problem med att hitta kläder som passar. Breda axlar, långa ben, smal osv. Ibland är XS alldeles för stort och ibland måste jag ha M. Och det är inte ofta jag hittar något som sitter tillräckligt bra för att jag ska vara nöjd, oftast beror det på mina breda axlar i kombination med hur smal jag är. Jag kan t.ex. väldigt sällan ha 'höga kragar' men inte heller V-ringat. Sen är jag ganska 'rak' i kroppsformen också, jag hade verkligen inte tackat nej till lite mer runda former. Men men, man kan ju inte ha allt här i världen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0