Summertimes

Hej på er! Jag har haft en grym dag med ma gorgeous girl Minnie på stranden. Vi köpte med oss sushi och bara solade och badade och pratade om allt möjligt. Vi lyckades till och med somna, hah, bra jobbat! Jag började till och med drömma, hej övertrötta tjej haha. I alla fall har jag nog lyckats bli riktigt brun för att vara mig, utan att ha bränt mig. Det ni, det är inte lätt om man heter Elin Bergman. 
 
Det blev i alla fall inget gjort med Lantana i morse. Hästarna var HELT slut när vi kom dit på grund av alla blinningar. Lantana droppade nästan av svett och flåsade som en galning för att de hade sprungit så mycket. Stackars hjärtat. Så vi bara svampade av henne och smörjde in henne med de vanliga olika smörjorna och sprayerna hon brukar få. Hon var duktigare på att äta den nya maten idag också, bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0