I'm starting to like you monday

Hej på er! Idag har jag fått gjort hur mycket som helst, men ingenting känns det som. Varit iväg och köpt foder, spån, kollat lite grejer, longerat och tagit hand om Lantana, tränat, städat min söta lilla (och även gamla, har haft henne i typ 7 år nu) kanins bur och övningskört. Och klockan är bara lite över 6, sen NÄR har man tid att göra så mycket och ändå ha massa tid över..? Inte för att jag klagar, haha. ;)
 
Senare i kväll ska jag.. Ja, inte göra någonting faktiskt. Njuta av livet, fånga dagen, carpe diem typ haha. Nej men bara umgås med familjen och inte göra något alls. Passa på att blogga lite också kanske. Tycker det låter som en bra plan, en dag som denna. Hoppas ni får en härlig måndagskväll!
Charmig som få... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0