HH

Godmorgon! Idag ska som sagt Lantanas fossingar fixas och för en gångs skull ska jag vara med. Det kan ju vara kul att vara med någon gång, jag är ju alltid i skolan eller jobbar annars liksom. Hoppas det blir bra och att hon kan få på skor i alla fall fram för det skulle vara himla skönt att kunna rida ut. 
 
Annars idag då? Jo, vi taggar Håkan Hellström i kväll! Perfekt! Det spelar verkligen ingen roll om jag inte ser något, regnet öser ner eller allt blir helt misslyckat. Själva grejen bara ska bli så himla kul och jag tror och hoppas att stämningen kommer vara grym. Men jag hoppas ju ändå lite på att det blir fint väder och att kvällen blir lyckad, som "pricken över i:t" liksom haha. ;) Ha en grym fredag!
Bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0