Godmorgon!

En till tidig morgon idag, men det är det värt för man slipper den sjuka värmen mitt på dagen i stallet. Vi får se om det går att göra något idag, antagligen inte. Men hon ska ryktas, kollas igenom och få sin mat så klart. I morgon kommer hovslagaren och då hoppas jag att hon kan få på skor fram igen så att hon inte blir lika öm i fossingarna när man är ute och går. Som det är nu kan jag liksom inte sitta på utan måste gå så fort vi går på grus.
Annars idag ska jag bort på grillkväll i kväll och tänkte hinna med att putsa lite av Lantanas saker innan. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har ni en hovslagare som heter annie? :)

Svar: Nej vår hovslagare heter Laila. :) Men jag tror att Laila och Annie känner varandra och typ samarbetar lite eller något sånt, har för mig att mamma sa det någon gång. :) Jag tror att vi hade Annie någon gång med Lazda för ett par år sen, men jag vet inte riktigt. :) Har ni Annie? :)
Elin Bergman

2013-07-25 @ 08:21:24
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

jaha okej :) För våran hovslagare kommer nämligen också imorgon, och då tänkte jag att vi kanske hade samma :) Ah, det har vi :)

Svar: Åh okej! :) Haha så konstigt ändå, det hade det ju kunnat vara samma! :)
Elin Bergman

2013-07-25 @ 21:39:02
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

ja precis :)
Samma sak som när mio kom till vårat stall och skulle för första gången få hovarna fixade i det stallet, så var det samma hovslagare (annie) som han hade haft i stallet där han bodde förr! haha :) Kul överraskning!

Svar: Hahah men så "konstigt" eller vad man ska säga ändå att det var samma! :) Hur stor chans är det egentligen liksom haha? :P
Elin Bergman

2013-07-26 @ 00:18:36
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0