Film

Här kommer en film på när jag travar av Lantana för några dagar sedan. Under detta ridpasset hade hon varit vääääldigt okoncentrerad och övertaggad, SVÅR. Så jag bjuder lite på denna filmen, mest för att jag vill visa vår utveckling vi kommer göra i framtiden ;) Min sist är sämst i världen och mina händer är så långt ner som halva vägen till antarktis, jag skäms verkligen över hur min sits har blivit! Och inte för att vara sån men jag tror faktiskt att det kan bero på sadeln för jag har inte sån här sits på alla hästar jag rider. Jag försökte tänka på det extra mycket när jag red idag men det är helt sjukt hur man hamnar i den sadeln - sitter på bakvalvet och blir framåtlutad. Och då är det ju inte så lätt att ha höga händer när man blir helt framåtlutad. Men nu ska jag sluta skylla ifrån mig och helt enkelt träna träna TRÄNA på att kunna sitta bra i den sadeln ;) Btw, kolla på filmen i hd, annars är den helt värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0