Älskade onsdag

Hej på er! Min dag har bestått av shopping med lillasyster, veckans PLL-avsnitt, promenad och photoshoot med fin vän, hagmys med Lantana, jobbig joggingrunda pga att jag glömde min astmamedicin (oups hehe) och soffhäng med la familia. En mysig men kall sommardag. ♥
 
Gårdagens ridpass med Lantana var jättebra. Hon var okoncentrerad och svår i början men med hjälp av att rida på små fyrkanstsspår med noggranna hörnpasseringar i både skritt och trav blev det bättre. Hon gjorde till slut även fina öppnor. Vi galopperade på en stor volt och tränade galoppfattningar vilket gick sådär, hon har fortfarande inte riktigt de rätta musklerna och orkar inte riktigt. Men det gick ändå helt okej och när jag travade av var hon superfin, som ni kan se på filmen. ;) Igår longerades hon inte innan jag red för första gången, och det är ett sort framsteg att inte börja med det! Så jag är nöjd även med detta ridpasset, kan inte fatta att det går såhär bra. Jag hade inte ens hoppats på eller drömt om att kunna galoppera eller rida barbacka redan i sommar, verkligen inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0