Sorry sunday, but I don't really like you

Ibland, ganska ofta faktiskt, hatar jag söndagar. Helgen är slut, man har nästan alltid massa plugg och i alla fall jag är alltid jätte trött. Och ja, idag har jag varit seg och trött hela dagen. Jag börjar kanske bli sjuk, vem vet? Jag har inte varit sjuk på flera år så jag kommer faktiskt inte ihåg hur det är, haha. Men jag tänker inte bli sjuk ändå, så det spelar ingen roll ;)
 
Lantana fick vila idag, hon blev jätte trött igår efter att ha gått två lektioner. I och för sig bara på lite drygt en timme sammanlagt och bara i skritt och lite lite trav, men det är jobbigt att tänka också. Så hon fick nöja sig med att bara busa i hagen idag, vilket jag tror att hon tyckte var heeelt okej. I morgon har mamma stallet eftersom jag har ridlektion på ridskolan, så då vet jag inte vad hon gör. Kanske lite arbete från marken, om det inte är lika dåligt väder som idag. 
f-f-f-f-f-fail.. Men perfect is boring, så här har ni en riktigt fin bild på mig ;) Och Lantana, men hon är lika söt som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0