#LikeABoss

Gissa vad jag har gjort idag...? 
Jag körde bil, så jäkla kul! Jag var grym, jag backade till och med lite. Det var faktiskt lättare än jag trodde, även om det var ganska svårt ibland att hitta rätt balans med kopplingen och gasen när man skulle starta hehe.. Men jag var grym, med tanke på att jag aldrig kört något innan. En naturbegåvning helt enkelt, haha ;)
 
Idag, eller egentligen igår, kom det en ny liten pålle till stallet. Ett föl efter Tornesch, hur söt som helst. Hon är redan större än D-ponnyn i stallet, haha. Lantana är hur glad som helst och tar som sin uppgift att hålla ordning i hagen. När lilla F blir orolig tar hon hand om allt och ser till att allt blir lugnt och fint. Hon är faktiskt helt fantastisk, hade hon inte varit där hade det garanterat varit kaos. Hon är bäst, min stjärna. 
Jag har massor med bilder från både igår och idag, de kommer när jag har tid att lägga in dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0