Perfekt

Hej på er! Förlåt för dålig bloggning hehe, jag har haft fullt upp med Lantana, vänner och familjen så jag har inte haft tid att sitta framför datorn. Idag har jag spelar 3 timmar tennis med min syster och pappas bror, så himla kul! Jag gillar verkligen tennis, tycker det är superkul. 
 
Sen har jag även ridit Lantana idag! Det gick hur bra som helst, hon gick till och med finare än hon brukade göra i det gamla stallet. Hon fick jättefint steg och jobbade genom hela kroppen, trots att det var massa läskiga saker att kolla på på ridbanan. Jag testade mitt nya rosa HV polo schabrak och det passade henne jättebra. :)
 
Hon har skött sig perfekt de här dagarna i det nya stallet och jag är så förvånad haha. Jag trodde att vi skulle få börja om från början igen men hon är en ängel i allt verkligen och verkar trivas superbra. Hon har fått massa kompisar i hagen, speciellt en som håller koll på henne och vaktar henne från de andra så att det inte händer något. Supergulligt, haha. Hon ser dock extremt liten ut, som en liten ponny typ. De flesta hästarna är mycket större än henne, speciellt två stora killar där en är ca 180 cm. Men hon verkar som sagt trivas superbra och glömde nog sina gamla bff's redan när hon lämnade stallet haha. 
 
I morgon hoppas jag på en efterlängtad sovmorgon, jag kommer knappt ihåg när jag fick sova ut sist. Och just nu sitter jag med min rosa jordgubbslermask, fick lite smått panik när jag såg att jag börjat få finnar. Jag får ju typ aldrig finnar men när jag väl får det gör det så galet ont haha. Och nu kunde jag knappt ha på mig min ridhjälm för det gjorde så sjukt ont haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0