Jag orkar inte mer

Godmorgon! Eller nåt. Idag ska Lantana få en massagebehandling. Det har gått (enligt mig) riktigt dåligt i ridningen ett par dagar nu och jag tycker att det är något som inte känns rätt. Hon har dels fått något i strålen på ena bakhoven och det kanske är det, men det känns ändå som att något inte stämmer. Sen har jag alldeles för höga krav på mig själv att jag ska klara av att rida henne bra. Det låser sig i huvudet på mig och jag känner mig typ som världens sämsta ryttare of all times och jag vet ju egentligen att det faktiskt inte är så. Men det känns så när jag rider Lantana för det går verkligen inte bra, inte alls. Åh jag orkar inte alla virriga tankar som förstör allt, plus att det var precis såhär det började med Lazda. Något känns inte bra, vi tar dit massör osv osv. Men nu vet vi ju det med hoven, som det absolut kan vara, och vi vet att hon kan ha sträckt sig i hagen eftersom hon har sprungit och lekt mycket nu i början.. Men ändå, åh jag orkar inte. 
 
Förlåt för förvirrat inlägg haha. Vi får se idag helt enkelt och jag ska försöka sluta ta ut domedagen i förskott..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0