2 steg från paradise

I morgon är det back to reality som gäller. Nä det känns sådär om jag ska vara helt ärlig. Jag såg mitt schema idag och det var det sämsta genom tiderna typ, katastrof. Kul att t.ex. börja 12 och sluta 16 på en fredag (eller hur det nu var) lixom? Nej tack, jag skulle välja att börja och sluta tidigt framför alla sovmorgonar i världen. 
 
Men jag kan inte göra så mycket åt det ändå så det är väl bara att göra det bästa av situationen. Eller nåt. Sista kvällen spenderas i alla fall med Teen Wolf, naturgodis, idol och chocklad. Och minnen från min bästa sommar någonsin. Håkan Hellström, strandhäng bio och mysiga dagar med världens finaste vänner, stallbyte, ridning på världens bästa Lantana, sol och bad, grillkvällar med la familia, fotodagar, falsterbo, shopping, jobb och soliga dagar med en bra bok på en filt i trädgården. Oslagbart och nästan helt perfekt. Nästa år vill jag såå gärna åka till Mollösund igen eftersom vi inte kunde det denna sommaren. Mitt paradis typ, haha. Men man kan inte få allt här i världen och denna sommaren har utan tvekan varit min bästa sommar hittills. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0