Tagga tagga tagga tagga

Hej vänner ;) 
Idag är jag på bra humör, trots regnet. Jäkla humörsvängningar, haha. Men jag ser fram emot helgen, är sååå taggad på GHS nu. Jag ska dit med mi madre och äta inne i stan, gå på mässan och så klart se världscupfinalen, mysigt! Jag tänker så klart köpa något på mässan, har längtat typ 3 år på att kunna köpa något då jag inte haft någon häst och ridit/haft skadad häst. Jag ska nog kolla på något schabrak, har ju inte så många. Inte dressyr i alla fall, har massa allroundschabrak jag inte kan använda men ändå vill spara som minnen.. Är sugen på ett ljust, typ vitt/beige/liknande. Och ett rosa. Jag älskar mässan, trots att det är fullt med folk. Det är känslan, förväntan och bara lyckan bland massa hästmänniskor som är grejen. Och alla fina saker förstås, heheh.. Detta året är det ju extra speciellt eftersom det är FINAL i världscupen, tänk stämningen i ett fullsatt skandinavium när något av de svenska ekipagen kommer in på banan, oslagbart! 
 
Nej nu ska jag sluta drömma om helgen och göra klart mitt tal och tagga till skrivdelen i svenska nationella i morgon.. Min prestationsångest inför det är nog svårslagen skulle jag tro, det ska bli SÅ skönt när det är över. 
La Elin aujourd'hui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0