So much to do, så lite tid!

Godmorgon!
Jag har precis städat mitt rum, känner mig väldigt duktig faktiskt. Det händer inte så ofta om man säger så ;) Nu ska jag sätta mig och plugga, när jag börjar tänka på vad vi har tar det aldrig slut, vi har verkligen hur mycket som helst. Så det är bara att bita ihop och köra på, hur tråkigt det än är. 
 
I kväll ska jag på tacokväll med tjejerna, mysigt! Una amiga kommer hit lite innan med och innan det ska jag till stallet så jag har fullt upp. Vi får se vad vi gör med Lantana idag, men jag är sugen på att försöka rida lite själv faktiskt, för att komma lite vidare och inte bara stå och stampa på samma fläck hela tiden. Men vi får se!
Ha en bra lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0