Sista dagen som 16

Hej på er! Förutom att ha nationella proven har jag idag suttit och kollat på lite livesändningar från GHS! Så smidigt, man missar inget även om man inte är där! Jag såg i alla fall Minna och Santana, det kan jag ju bara inte missa eftersom det är Lantanas pappa ;) Han är så galet fin tycker jag, hans galopp är svårslagen enligt mig. Hästar med hans kroppstyp är perfektion i mina ögon, runda men nätta, sportiga men inte för tunna. Jag tror att de fick ett helt okej resultat med, roligt! 
Nu ska jag lära mig mitt tal innan jag beger mig till stallet. Vi får se vad lilla Lantana får göra idag, men antagligen blir det antingen galoppfattningar på banan eller en liten promenad i skogen.
Gå in på svtplay.se så hittar du när sändningarna börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0