Euphoria

Hej på er!
Jag är fortfarande inne i den där GHS-bubblan, helt exalterad och lycklig typ. Och inspirerad och taggad, så klart. Det går inte att beskriva känslan när hela häst-Sverige är samlat i en arena och bara njuter av hästsport i världsklass. Eller goes crazy på mässan och trängs som jag vet inte vad. Det är verkligen höjdpunkten på året och man vill aldrig åka hem. Jag är SÅ taggad på allt som har med hästar att göra nu, verkligen. Och jag har en dröm om att någon gång få rida på något sätt i skandinavium. Eller globen, hehe. 
 
För att göra det hela ännu bättre hade vi 'hopptävling' i vår ridgrupp idag. Vi skulle hoppa en bana och vinnaren går vidare till finalen på nationaldagen, vårcupen heter det. Jag fick en av de bästa hästarna, enligt mig, och gjorde en GRYM runda. Det bara flöt på och vi nollade. Men då vinnaren avgjordes via lottning av de felfria kom jag tvåa. Otur för mig! Men roligt så klart för Sandra som vann! Jag tror hon kommer äga finalen, helt klart ;)
 
På tal om otur har detta verkligen inte varit min dag. Precis när jag gick utanför dörren för att cykla till stallet kom de första regndropparna, sen blev det bara värre och värre. Det öste ner en blandning av hagel och iskallt, hårt regn och blåste näst intill storm. Motvind. Mina ridbyxor var inte de torraste direkt, även om jag hade mina fula regnbyxor på mig. 
Me and ma babe. Svullnaden i hennes ben hade btw försvunnit idag, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0