You're a shooting star I see, a vision of ecstasy

Idag är det onsdag, en dag närmre fredag, en dag närmre lov. Jag behöver verkligen lov nu, bara få andas. Tiden har gått så sjukt snabbt, det är lixom redan halvvägs till jul typ?! Snart är det november med.. Hm.. Ett speciellt datum kommer då, men jag skjuter upp de tankarna som hugger som knivar i magen ett litet tag till.. 
 
I alla fall har det varit en helt OK dag. Jag har faktiskt ridit lite på Lantana, det ni! ;) Mamma longerade akademiskt och jag satt på. Jag kan aldrig sluta slås av hur grym hon är, min lilla prinsessa. Oslagbar, en riktig stjärna. Hon rör sej så mjukt, hon är verkligen en dröm att sitta på, ni skulle bara veta! Ibland kan jag bli "hemmablind" på henne, men när jag har ridit och sett andra hästar och kommer tillbaka till henne ser jag ju hur otroligt fin hon är, min lilla bäbis ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0