Pain

Äntligen har träningsvärken gått över, efter fyra dagar.. ;)
Det var så sjukt kul att rida i måndags! Jag fick rida ett sött litet sto som heter Colombia som jag har ridit några gånger innan när jag var mindre. När man väl får igenom henne är hon hur go som helst att rida, men får man inte det är hon lite girafftypen ni vet? Men det gick i alla fall mycket bättre än vad jag hade väntat mej! 
Först när jag kom stod det hoppning på schemat. HOPPNING?!?! Oh lord.. Men det var tydligen dressyr ändå, heeeelt okej för mej hehe ;)
Vi tränade på öppna och det gick så himla bra! Jag trodde jag hade tappat det HELT, men det gick verkligen jätte bra. Sen har jag haft en sån sjuk träningsvärk.. Har nog aldrig haft en träningsvärk som gjort så ont, asså verkligen smärta. Men nu har det gått över, thank god. Dock står hoppning på schemat på måndag så jag kan ju bara drömma om att det ska bli bättre nästa gång.. ;)
Colombia påminner faktiskt lite om Lantana, ungefär lika stora, typ samma färg och lite liknande känsla i ridningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0