Love

Monte Carlo väst CRW - Caritza tröja CRW - Gaiters CRW - JH collection mössa

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh, jättefina saker! :D älskar att shoppa hästkläder eller saker till hästarna!
Du vet dressyrmupparna? Vad på en hästmässa i borås idag, och det var 75% rea på deas kollektion, haha! Lätt värt, så jag fick med mig 2 schabrak och en piké :)
Vilken ridskola ska du börja på? :) Lycka till, förstår att det verkligen kommer bli roligt för dig! :)
Den dära fleecen såg otroligt skön ut, hehee!

Svar: Tack! :D Åh jag med, det är mycket roligare än att köpa till sej själv haha! Ååh! Dom verkar så himla bra, och dom är sjukt snygga! Jag hade lätt köpt dom om jag hade varit där haha! :) Vad var det för någon mässa föresten? :)
Jag ska börja på forf igen! Tack, det ska bli jätte kul verkligen. Fast det känns lite konstigt haha ;) Men jag vill ju rida och man får ju ta vad som finns!
Den var såååå skön, ville typ inte ta av mej den haha! Den var som sånna fluffiga sockar du vet? Fast den fällde en hel del hehe.. ;)
Elin Bergman

2012-10-13 @ 22:37:21
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Moa

Nämen, blev det inte jackan? Åh, jag har en sån väst, både varm och sval. :) Och inget pannband blev det heller! Puss xx

Svar: Nej den passade inte :( Jag har ju så breda axlar och långa armar så en storlek var för liten och den andra var för bred eftersom jag är så smal. :( Ja västen verkade jätte bra, hur skön som helst!
Haha nä, jag hade för litet huvud så det såg jätte konstigt ut ;)
Elin Bergman

2012-10-14 @ 09:52:32
URL: http://flowerfall.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: åh va roligt! Förresten, gick det bra? :D

Det var en mässa i Borås. Det är clinicer, föreläsningar och shopping :)
Maria Gretzer (stavning, hehe) Eamon Hickey, tobbe larsson och någon annan med islandshästar var där.
Det var jätte kul och man lärde sig väldigt bra saker :) Dem har det typ en gång per år!

Svar: Ja det gick jätte bra! Det kändes lite konstigt och jag fick en sån sjuuuuk träningsvärk men det var skitkul! :D
Åh okej så kul! :D Jag visste inte att den fanns haha, men hoppas dom har den nästa år med! :) Vet du vem Norah Kohle är btw? :)
Elin Bergman

2012-10-19 @ 09:59:53
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0