Hola amigos

Äntligen är det helg! Fast jag längtar till måndag för en gångs skull, haha. 
I morgon blir det en tur till Halmstad, jag ska kolla på lite grejer på Hööks. Jag behöver verkligen uppdatera min ridgarderob, jag har haft samma saker hur länge som helst nu. Mina chaps t.ex. är ca 10 cm för korta och jag har haft dem ca 3-4 år tror jag? 
Dock har jag ju inte slitit så mycket på alla grejer eftersom jag inte har ridit så mycket de senaste åren. Men nu börjar jag ju på ridskolan på måndag hehe.. Jag känner mej som ett barn som väntar på julafton typ, haha. Börjar bli ganska nervös faktiskt, det var ju ett tag sen jag red "på riktigt" så vi får väl se hur det går. Nej men det går säkert bra, som tur var skulle det inte vara hoppning första gången i alla fall. Kul med en helt ny ridlärare också! 
Hoppas bara att min arm slutar göra ont efter sprutan jag tog igår. Kan typ inte lyfta armen högre än axelhöjd.. Onödigt, tänk om de som tog den när jag var liten bara kunde gjort det de skulle och skrivit i det? Då hade jag sluppit ta den igen. Jaja, nu är det gjort i alla fall så slipper jag tänka på det. ;)
Fina lilla Steppas som jag red ett par veckor förra hösten. Han var då under igångsättning efter en skada men fick tyvärr fång :(  Nu är han tillsammans med Lazda på de evigt gröna ängarna, precis som förr när de var hagkompisar. De var så himla söta tillsammans, en kritvit och en svart ♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0