173

JAG HAR INGEN TRÄNINGSVÄRK. Okej lite.. Men ingenting mot vad jag hade förra veckan. Jag kan gå, jag kan röra mej. Thank god for that hehe ;)
Annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt. Vart hos doktorn och tagit blodprov som vanligt. Detta måste vara typ tredje/fjärde gången bara i år? Jag hade vuxit 4 mm och gått upp ett kilo sen i våras, wehoo. Känns sådär att se att man har gått ner igen när man kämpat som ett as hela sommaren och faktiskt lyckats gå upp några kilo. Aja, nu var jag i alla fall uppe på minimikurvan och det är ju alltid något.
Nu sitter jag och jobbar på det där j*kla talet som ska vara klart i övermorgon.. Jag tycker att det kan vara ganska kul att stå och prata inför folk, men INTE när man ska skriva ett tal på en minut om något viktigt. Hallå, en minut? Man hinner ju typ bara ta upp att man tycker att alla bilar ska vara röda för att det är den finaste färgen. Hur hinner man prata om något som är viktigt för en på bara en minut? Pfft. *Notera mitt väldigt dåliga humör hehe*. Men det är väl därför vi gör uppgiften, att träna på att vara kortfattade och att bara ta med det viktigaste ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0