Euphoria

Det gick så jäkla bra på ridningen idag! 
Jag får dra fram den gamla ponnyryttaren i mej de här tre veckorna när jag får rida en liten minihäst som heter Baylis. Så himla kul, det var sååå längesen jag fick rida ponny! Idag tränade vi på att öka och minska volt på lite olika sätt, t.ex. rätt(fel?)vänd skänkelvikning ut på stora spåret, att man stället hästen åt det hållet man gör skänkelvikningen, och även förvänd galopp, övergångar och lite öppna. Vi fick värma upp själa i hela ridhuset, och han gick som en klocka hela passet. Underbart! ♥
Den känslan när bara dansa runt tillsammans, allt bara sitter och man svävar. Det var så längesen, men idag kände jag verkligen att allt bara kom tillbaka. Jag skulle kunnat fortsätta i evigheter, åhh! 
Så nu ser jag fram emot träningsvärken i morgon och resten av veckan hehe.. Dessutom hade vi beep-testet idag, så vi får väl se om jag ens kommer upp ur sängen i morgon. Jag är nöjd i alla fall, för jag klarade upp till nivå nio även om jag inte har tränat på två och ett halvt år. En grymt bra dag helt enkelt!
Jag och min ängel våren 2010. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0