Det är ändå du som väljer vem du är

älskar känslan i bilden, även om den egentligen är helt misslyckad. 
Äntligen är en jobbig vecka med tre prov över! Den känslan, ni vet när man är klar med alla tusen miljoner saker man haft att göra.. Och samtidigt är grymt nöjd med sig själv för en gångs skull. Me gusta.
I onsdags var vi i Göteborg med klassen och kollade på Chess, en musikal. Vi hade världens sämsta platser - längst upp på kanten med en jävla lampa i vägen. Jag som är höjdrädd hade ju hellre suttit på en plats där man kunde slippa hänga över räcket på översta våningen om man säger så.. Men det rasade inte och jag dog inte. Tur ;) Hursomhelst fattade jag typ ingenting (jag såg ju inte mycket av det eftersom även takkanten på scenen var ivägen) och hörde inte vad de sjöng, men annars var den väl helt okej. De sjöng bra i alla fall! 
Helgen blir grym med girlsnight i morgon och extraridning på söndag då jag nog ska vara med på en show på ridskolan om ett par veckor. Jag klagar inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0