Tired

Sadeln verkade faktiskt ligga ganska bra när vi jobbade henne lite från marken idag. Så i morgon ska jag antagligen sitta upp och känna lite hur den käns och sådär. Vi får väl hoppas att hon inte är föör pigg, jag är inte jättesugen på en till rodeotur ;)
I morgon kommer det nog upp lite mer planer på hur vi ska jobba med Lantana nu. Jag har inte skrivit så mycket om henne ännu och det finns några speciella anledningar till det. Håll koll i morgon om ni vill veta. Nu ska jag sova, är grymt trött efter träning, stallet och massa franskaplugg. Godnatt bloggen!
Lantana i sommarhagen för några dagar sen

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Vad bra! Här är allt bra med :)

2012-05-08 @ 23:11:56
URL: http://sarahjansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0