Ridit

Tjeeena! ;)
Lantana var på bra humör idag, så det var ju extra bra. Sadeln verkade ligga bra så jag satt upp och red lite. Helt ärligt var jag lite... inte rädd men typ... orolig. Jag ramlade ju av sist efter en rodeotur och det var första gången jag ramlade av något större än shettis. Dessutom första gången jag ramlade av av någon annan anledning än att en shettis stannar. Så jag skrittade bara på en volt och tog även några små travsteg.
Sadeln var i alla fall grymt skön! Verkligen superskön att sitta i. Jag gillar lite mer plana, runda och typ uppbyggda sadlar om ni fattar? Inte så slimmade och toppiga. Flummig förklaring men jag hoppas att ni fattar. Jag satt rätt i den och den verkade faktiskt väldigt bra! Så jag hoppas faktiskt på denna. En Globos clic dressyr.
Får jag välja har jag hällre en sån här "uppbyggd" sadel (den hon hade hos förra den förra ägaren) än en...
sån här, som är mer slimmad och "toppig".

Kommentarer
Postat av: Johanna

härligt att den kändes bra! :)

sv: ja det tycker jag du ska göra! :D

Ja, faktiskt väldigt skönt, men kanske inte så vackert, haha. :)

2012-05-09 @ 21:40:27
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: ja sköna är dem verkligen! :D Fast man kommer åt med hela sitsen, bättre i en vanlig sadel enligt mig :)

2012-05-09 @ 22:11:56
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0