You light up my world like nobody else

Vi hade nationella fysik idag.. Det känns inte direkt som att det gick jättebra, men det har säkert gått okej ändå. Jag har så höga krav på mej själv så jag blir ju aldrig nöjd haha. ;) Nej men det är skönt att ha skiten gjord i alla fall!
I morgon ska vi få lite hjälp med att lasta Lantana. Hon ska inte åka iväg någon stans i morgon men det är bra att bara träna också. Jag hoppas så klart att det går bra, jag kommer dock inte vara där eftersom jag är i skolan.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Eller jag måste lära mej franskaglosorna tills i morgon men det är inte så svårt. Det är så skönt att inte har något speciellt i skolan nu på två veckor tror jag att det är?
sötan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0