Tisdag

Idag fick jag veta mina resultat från svenska och fysiknationella och jag är så nöjd! För en gångs skull... Dom två delarna har jag haft ångest för huuuur länge som helst. Asså verkligen, flera år. Så nu är jag i alla fall lite nöjd med mej själv för första gången på jättelänge. Det är verkligen sjukt jobbigt att ha sån prestationsångest som jag har, ni fattar inte. Jag är nästan ALDRIG nöjd med mej själv och har jättesvårt att se det jag faktiskt lyckas med.
I morgon är jag ledig från skolan för jag ska gå och kolla om jag tål valnötter. INTE helt fel ;)
Lantana var förresten jättelugn och glad idag. Skönt att se att hon trivs och är glad!
En utav mina favoritbilder på Lazda, foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0